top of page

Kvalitetspolicy

Total kundnöjdhet är det viktigaste målet för QWS Service. Kvalitet är ett mått på vår prestation, såsom våra kunder upplever den. För oss är kvalitet ett helhetsbegrepp som innefattar såväl vad vi erbjuder våra kunder som hur vi utför det. Kvalitet för oss innebär att vi uppfyller våra kunders behov och förväntningar. Kvalitet innebär också att vi i vår verksamhet främjar för en god miljö och att våra anställda trivs. Kvalitetsarbetet ska leda till att vi ständigt utvecklar oss inom våra verksamhetsområden och att vi levererar högkvalitativa tjänster till våra kunder.

Vi arbetar aktivt med kvalitetsmål, egenkontroller och kontinuerlig uppföljning. För detta har vi interna rutiner och kvalitetsbestämmelser som vi ständigt följer upp och utvecklar. Kvalitetsarbetet är för oss integrerat i hela vår kedja.

Nöjda kunder

  • På QWS Service arbetar vi aktivt för att leverera produkter och tjänster som möter eller överträffar våra kunders behov och förväntningar.

  • Genom att lyssna på våra kunder och förstå deras behov skräddarsyr vi lösningar efter varje enskild kund.

Ständiga förbättringar

  • Vårt arbetssätt bygger på en kultur av ständiga förbättringar, där alla medarbetare involveras och tar ansvar.

  • För att lyckas, arbetar varje medarbetare aktivt i förbättringsarbetet av våra processer och hur vi lever upp till våra kunders krav.

 

 

Genom denna kvalitetsbeskrivning åtar sig QWS Service att öka våra kunders nytta. Vi arbetar seriöst och långsiktigt med våra kvalitets- och miljömål.

Denna policy granskas årligen för fortsatt lämplighet och uppdateras vid behov.

Robin Eriksson, COO

QWS Service AB

bottom of page